Dragul meu barbat esti frumos!

Ești frumos pentru că te bucuri când mă vezi!

Ești frumos pentru că pot fi copil atunci când sunt lângă tine și pentru că îmi oferi mereu ultima bucată din desertul tău.

yuarEști frumos pentru că nu te enervezi… atunci când mă prefac că nu am înțeles și te întreb încă o dată, doar pentru că îmi place să te ascult. Ești frumos pentru că am încredere în tine și pentru că mă faci să râd.

Ești un om frumos când nu ai timp, dar totuși mă întrebi dacă m-am îmbrăcat bine de dimineață.

Ești frumos atunci când crezi în mine și mă susții sau când e ziua mea și îmi spui că sunt mai tânără ca anul trecut. Ești frumos pentru că îmi adori defectele, nebuniile și pentru că mă strângi în brațe atunci când mă cerți.

Doamnelor există și bărbați frumoși!

Prețuiți-i!

