Te-am asteptat cu nerbdare, iubite Mai…

”Nu pleca niciodată în călătorii cu persoane pe care nu le iubești.”

                                                                                                                 Ernest Hemingway

Unele emoții sunt unice, iar oricât de plin ar fi scriitorul, acestea nu pot fi redate prin cuvinte. E ca atunci când o linie melodică poate fi auzită de sufletul unui singur om, dar nu poate fi percepută de urechile altuia.

Mai minunat ca tine,  iubite Mai… nu există! Ești cald, plin de magie și iubitor! Ești încărcat cu flori și zâmbete! Ești verde proaspăt și miroși a liliac. Toți te iubesc, dar mai mult eu… pentru că îmi dăruiești emoții incomparabile.

Credeam că nu mai ajungi… să vezi că încă port zâmbetul pe care mi l-ai dăruit. Să nu te mai grăbești să pleci!

Mi-ar plăcea să fii nemuritor și statornic.

Mai cred în tine…

Gloria.

